Program warsztatów:
13 września
11.00 – 14.00, Strategia promocji instytucji w nowych mediach – Ilona Iłowiecka-Tańska
14.00-15.00, obiad
15.00 – 18.00, Wydawanie i upowszechnianie publikacji w internecie – Emanuel Kulczycki
18.00 – 19.00, kolacja
14 września
9.00 – 13.00, Aplikacje na urządzenia mobilne na potrzeby popularyzacji – Piotr Koźniewski i Iga Gosiewska
13.00 – 14.00, obiad
14.00 – 17.00, Wykorzystanie mediów społecznościowych na potrzeby promocji organizacji – Kamila Brodowska
17.00 – 18.00, kolacja
15 września
9.00 – 12.00, Współpraca instytucji z dziennikarzami – Urszula Rybicka
12.00 – 13.00, obiad
13.00 – 17.00, Film w promocji archeologii – Hubert Chudzio
17.00 – 17.15, wypełnienie ankiet
17.15 – 17.30, wręczenie certyfikatów
17.30 – 18.30, kolacja