Program warsztatów:

 

13 września

11.00 – 14.00, Strategia promocji instytucji w nowych mediach – Ilona Iłowiecka-Tańska

14.00-15.00, obiad

15.00 – 18.00, Wydawanie i upowszechnianie publikacji w internecie – Emanuel Kulczycki

18.00 – 19.00, kolacja

 

14 września

9.00 – 13.00, Aplikacje na urządzenia mobilne na potrzeby popularyzacji – Piotr Koźniewski i Iga Gosiewska

13.00 – 14.00, obiad

14.00 – 17.00, Wykorzystanie mediów społecznościowych na potrzeby promocji organizacji – Kamila Brodowska

17.00 – 18.00, kolacja

 

15 września

9.00 – 12.00, Współpraca instytucji z dziennikarzami – Urszula Rybicka

12.00 – 13.00, obiad

13.00 – 17.00, Film w promocji archeologii – Hubert Chudzio

17.00 – 17.15, wypełnienie ankiet

17.15 – 17.30, wręczenie certyfikatów

17.30 – 18.30, kolacja